The Importance of Being Ironic

 

و یکی دیگر از پیغمبران دنیا، بعد از اعلیحضرتان درایدن و براتیگان (ص)، جناب دکتروف (سلام الله علیه) می باشد.

.

روایت می گوید که زمانی تلما و لوییز گرفتار ملال شدند؛ پس آن دو به تأسی از حضرات معلوم الحالی (که ذکر خیرشان در مراجع موجود است) خواستند صرفا "مسخره گی پیشه کنند و الخ، تا داد خود از مهتر و کهتر بستانند"... داد خود که نستاندند، اما در روایات آمده است که بنا به فرمایش شخص شخیص دکتروف (س) رستگارشدند؛ نشان به آن نشان که در روایتی سرخوشانه من باب ملال، از قول بیلی (ایضا رستگار شده) اینسان فرموده اند:

« توی دراگ استور لولو روزنکرانتس و میکی راننده را دیدم که جلوی بساط نوشابه فروشی ایستاده بودند و داشتند با نی شیر و مالت می خوردند. یک خورده که می مکیدند هی به لیوانشان نگاه می کردند که ببینند چه قدر دیگر باید بخورند که این شکنجه شان تمام بشود. خیلی خوشحال شدم که دیدم آقای برمن به آنها همان دستوری را داده است که به من داده بود...»

.

.

.

نتیجه ی اخلاقی جهت کسانی که بعد از اینهمه صغرا- کبرا می پرسند « خوب که چی؟» : الا یا ایهاالناس (خصوصا جماعت بلاگرِ موسوم به « هدایت فقط بوف کور دو خط اول» )  زینهار که آقای برمن همه جا حاضر است وشما را می پاید، او را به راحتی می توانید در جاکفشی، بر شاخ درخت، روی دوش رئیس احمق، یا توی کیف رفیقتان پیدا کنید؛ می خواهید نک و نال کنید؟ اختیار دست خودتان. اما بدانید و آگاه باشید که از میان لولو روزنکرانتس و میکی راننده و بیلی باتگیت، تنها آن کسی رستگار گشت که داد خود سرخوشانه ستاند... مثل بانی، مثل کلاید، مثل تلما و لوییز، ایضا مثل بیلی و مثل خدای بیلی... .

 

 

پ.ن: برای دیدن اسامی دیگر رستگاران به لیست سمت چپمان مراجعه کنید....

                                                                                      «حضرات بانی و کلاید»

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نوید پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ب.ظ http://bottles.blogsky.com

مثل این که این دفعه "...آری نیست"، نیست.

صرفا در مورد همونایی که گفتم البته...

Osmosis جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:00 ق.ظ

من مدتیه شما رو زیر نظر دارم و باید بگم حالا که این پست شما رو خوندم، دیگه خواهر و برادر دینی من هستین. «سرخوشانه» کلمه‌ی کلیدی منه و اینکه آدم بره جایی و ببینه این کلمه رو بولد کردن، اتفاق خیلی مهمیه. وعده‌ی ما، نیمه شب سیزدهم ماه، لوناپارک، تا این پیمان را با خون خویشتن ممهور کنیم و اینا.

از این پیشنهاد معرکه ی وانس-این-اِ-لایف-تایم نه تنها در پوستمان نمی گنجیم بلکه بی صبرانه منتظر این سیزدهم تاریخی هستیم و الخ...

آدمک باران یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ب.ظ http://adamakebaran.blogsky.com

حالا نمیشه پارتی بازی کنی ما را هم جز این رستگاران به حساب بیاری آیا؟!

سر هرمس مارانا دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ب.ظ http://hermesmarana.blogspot.com

جناب بانی و کلاید
کاش یک فکری به حال آر اس اس این وبلاگ تان بکنید عزیزجان.

کلن هم که داریم کشف تان می کنیم و شعف لایتی دارد ما را در بر می گیرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد