دون

 

تا امروز چطور به موفقیت رسیده اید ؟

کار کردن، بحث کردن و صحبت کردن زیاد. شما باید صحبت کنید و البته هدفمند باشید. این هدفمندی بیشتر حالت جاه طلبی پیدا می کند؛ یک شکلی از بلند پروازی. نمی گویم که اعتماد به نفس کاذب داشته باشید، اما خواسته هایتان را باید به زبان آورید. مهم نیست چند ساعت در روز کار می کنید؛ مهم این است که در کاری که انجام می دهید جدی باشید. همیشه به همه گفته ام که برای موفق بودن باید حرفه ای بود .

اینها حرفهای دون فابیو کاپلو بزرگ است. اقتدارش شکی برنمی انگیزد. ایستاده آن بالاها. گاهی هم می خندد به امثال پرز؛ و این ما هستیم که به دنبالش می رویم از میلان به رم ؛ از رم به مادرید و از مادرید به لندن. و این دون کبیر است که شما را می کشاند به دنبال خودش.

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سرهرمس مارانا سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ http://hermesmarana.blogspot.com

حقیقتش را بخواهید آقای کلاید، سرهرمس اگر خلاقیتی هم داسته باشد، حافظه ندارد! یعنی الان دارد همین جور فکر می کند که از کدام پروژه گفته بودید و عکس هایش. با توجه به شرایط تاریخی و وضعیت جغرافیایی، یحتمل منطورتان یا چمخاله باید باشد و یا خوانسار. که هر دو کماکان در دست احداث هستند. این است که سرهرمس اصولن پیشنهاد نمی کند پروژه های تمام نشده را ببینید. هرچند،‌تضمین کتبی می دهد همین جا که به محض اتمام، در اسرع وقت عکس و آدرس برای تان بفرستد.
حیف نیست این دو روز تعطیلی را به تفریحات سالم تری ب

feriti دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ http://feriti.blogfa.com

من به این نتیجه رسیدم که اعتماد به نفس، کاذبشم خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد