از دفتر خاطرات علاءالدین

کاش می دونستم کی چه آرزویی بکنم... و چرا خدا از بین آرزوهام بدترینشونو واسه برآورده کردن انتخاب می کنه؟
نظرات 3 + ارسال نظر
لیدی M سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ http://ladyem.blogfa.com/

همیشه همینجوریه. برای اینکه جواب سوال دومت رو بگیری ارجاعت می‌دم به مقاله‌ای که در uncyclopedia wikipediaدرباره حضرت خداوند نوشته شده است.

لیدی M چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ق.ظ http://ladyem.blogfa.com/

این مقاله‌ای که گفته بودم. برای خواندن سایر مقالات این سایت به آدرس زیر مراجعه کن: http://fa.uncyclopaedia.org/wiki/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87:Allpages


خداوند متعال
From Uncyclopedia
Jump to: navigation, search

خطر لوث‌شدن: هشدار! آنچه در زیر می‌آید ممکن است قضیه یا پایان ماجرا را لو بدهد!

خداوند متعال (مد ظله العالی) بدون شک یکی از شخصیت‌های بسیار تاثیر گذار در طول تاریخ بوده که بارها با استفاده از مافیای قدرتمندی - مشهور به مافیای معجزه - که در اختیار دارد، مسیر تاریخ را از حرکت در سیر طبیعی بازداشته و آن را تغییر داده است. در طی دهه‌های اخیر، شایعات قوی مبنی بر کاهش قدرت مافیای خداوند متعال در هستی به گوش می‌رسد؛ که البته با توجه به اینکه قرن‌هاست هیچگونه حرکت قابل توجهی از سوی این مافیا مشاهده نشده، این ادعا چندان بی اساس به نظر نمی‌رسد.
فهرست مندرجات
[مخفی شود]

* ۱ ناهنجاری های شخصیتی
o ۱.۱ عقده شدید ابراز وجود و خودنمایی
o ۱.۲ ابتلا به بیماری خودشیفتگی
o ۱.۳ کمبود ظرفیت در تحمل مخالفین
o ۱.۴ توسل به راه‌های غیر معقول برای حفظ قدرت
o ۱.۵ عدم ثبات روحی (دم دم مزاجیت)
o ۱.۶ سادیسم

[ویرایش] ناهنجاری های شخصیتی

بر طبق نظر اکثر روانشناسان خبره، خداوند متعال با توجه به جایگاه یگانه خود در جهان هستی، بعضا حرکات و رفتار هایی را مرتکب می‌شود که به هیچ وجه در شان مقام والای وی نمی‌باشد. وی از نظر شخصیتی دچار ناهنجاری‌ها و کاستی‌های فراوانی است که برخی از معروف‌ترین آنها در ذیل نامبرده و تشریح می‌شود:
[ویرایش] عقده شدید ابراز وجود و خودنمایی

خداوند متعال بارها در طول تاریخ به طرق مختلف و معمولاً از طریق مسوولین روابط عمومی خود ـ که به آنها پیامبر نیز گفته می‌شود - تلاش کرده وجود مبارک خود را تبلیغ کند و به رخ جهانیان بکشد. وی در راه نیل به این هدف و برای پذیرفته شدن تبلیغات مربوط به وجود مبارکش، از تشویق‌ها و تهدیدهای مختلفی استفاده کرده است.
[ویرایش] ابتلا به بیماری خودشیفتگی

خداوند متعال بارها در جزواتی که توسط مسوولین روابط عمومی خود، به دست مردمان رسانیده، بر این نکته تاکید نموده که او از هر نظر و از لحاظ، برترین، قوی‌ترین، شایسته‌ترین و بی‌نیازترین موجود در کل کاینات می‌باشد. همچنین، خداوند متعال کسانی که این واقعیت را انکار می‌کنند را به هیچ وجه بر نمی‌تابد. وی به آنها لقب کافر داده و به دفعات در جزوات خود، آنها را متهم می‌کند که بدون هیچ منطق موجهی و صرفا از روی عناد و حسادت، این عمل را انجام می‌دهند.
[ویرایش] کمبود ظرفیت در تحمل مخالفین

پیرو سخنان قبلی، خداوند متعال کسانی را که با وی به هر دلیلی مخالفت می‌کنند، به هیچ وجه بر نمی‌تابد. خداوند متعال، علاوه بر ترور شخصیتی مخالفان خود، گاه پا فراتر نهاده و به صورت مستقیم و با استفاده از مافیای معروف خود معجزه (مانند بلایای طبیعی که بر قوم نوح، لوط، و غیره نازل نمود) و گاه به صورت غیر مستقیم (مانند صدور دستور به شاخه‌ای از طرفداران خود به نام مسلمانان، برای کشتن، به غارت بردن مال و منال و همچنین استفاده جنسی از زنان تمام افرادی که وجود وی را نمی‌پذیرند)، اقدام به گوشمالی مخالفان خود می‌کند. همچنین، وی مکررا کسانی را که احیانا از این سلسله تنبیهات جان سالم به در برنده اند، تهدید کرده است که در آینده آنها را به بدترین نحو در آتش جهنم شکنجه خواهد داد.
[ویرایش] توسل به راه‌های غیر معقول برای حفظ قدرت

وی در راه جذب طرفداران بیشتر، از هیچ مشوق و تهدید غیر انسانی‌ای چشم نپوشیده است. مشوق‌هایی از قبیل حوری‌های بچه سال، غذاهای چرب و جوی‌های سرشار از شیر عسل؛ و تهدیدهایی از قبیل کشتن و زنده کردن به صورت زنجیره‌وار، آتش جهنم، آهن گداخته و غیره از این جمله هستند. همچنین، در جزوات خود به برخی از پیروان و مزدوران خود این اجازه را داده تا به جان و مال و ناموس کسانی که به وی اعتقاد ندارند، تجاوز کنند. وی با همین روش ناجوانمردانه باعث جذب اراذل و اوباش و انسان های هوس بازی شد که منتظر چنین فرصت طلایی‌ای برای ارضای امیال کثیف خود در زیر نقاب جهاد حق علیه باطل بودند.
[ویرایش] عدم ثبات روحی (دم دم مزاجیت)

وی در طول تاریخ جزواتی را توسط مسوولین روابط عمومی خود به اقصی نقاط هستی فرستاده است. نکته عجیب در مورد جزوات وی، تناقضهای موجود در برخی از فرمایشات وی از جزوه‌ای به جزوه بعد است و به نظر می آید که مطلوبات، اهداف و خط قرمزهای خداوند متعال به صورت مداوم در حال تغییر و تحول هستند. یکی از روانشناسان علت این عدم ثبات فکری را به عدم بلوغ فکری خداوند متعال مرتبط می‌داند و معتقد است طی چند قرن آینده، خداوند متعال به ثبات روحی، فکری و شخصیتی بهتری دست پیدا خواهد کرد.
[ویرایش] سادیسم

خداوند متعال در برهه‌های مختلف زمانی این خصلت را به دفعات از خود بروز داده است. علی الخصوص این مسأله را به وضوح می‌توان در عذاب‌هایی که وی برای کفار و مخالفان خود در نظر گرفته مشاهده کرد. به عنوان مثال وی در جزوات خود عنوان کرده که در جهنم، افراد گناهکار و کافر را به دفعات بی‌پایان، خواهد کشت و مجددا زنده خواهد کرد، تا آنها حداکثر عذاب ممکن را متحمل شوند. همچنین در جای دیگری اشاره می‌کند که در آن زمان و در حین شکنجه، کافران از درد فریاد می‌کشند و به وی التماس می‌کنند که متنبه شده‌اند و پشیمانند، اما وی آنها را تمسخر کرده و پاسخ می‌دهد، «این است نتیجه انکار کردن وجود مبارک من.»
گرفته شده از «http://fa.uncyclopaedia.org/wiki/%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%88%D9%86%D8%AF_%D9%85%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%84»
Views

* مقاله
* دعوا
* خرابکاری
* History

Personal tools

* ورود به سیستم

Navigation

* صفحه‌ی اصلی
* ورودی کاربران
* Babel
* وقایع کنونی
* تغییرات اخیر
* صفحه‌ی تصادفی
* راهنما

جستجو شود

Toolbox

* آنچه به اینجا پیوند دارد
* تغییرات مرتبط
* بار کردن پرونده
* صفحات ویژه
* نسخه‌ی قابل چاپ
* پیوند دائمی

Powered by MediaWiki
Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5

* ای

Osmosis Jones چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ق.ظ http://limbosis.blogspot.com

سلام بانی، سلام کلاید. جریان اون نوشته‌ی ۲۰ اردی بهشت چیه؟ می‌دونستین من آدرس رو عوض کردم؟ و البته بعدش هم بهم گفتن که فلیطر کامل رفع شده.
خلاصه ...
آهان، یادداشت بانی برای کلاید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد